• list_banner1

Scelta di u megliu locu per a stallazione di TV

A maiò parte di i supporti di muru di TV includenu tuttu u hardware necessariu per a stallazione di drywall, cumpresi i bulloni è l'ancore di muru.Sfurtunatamente, se mette a vostra TV nantu à u gessu o una superficia di muratura, avete bisognu di un equipamentu è un equipamentu speciale.Questu pò esse bisognu di un secondu viaghju à a ferreteria, ma utilizendu u hardware currettu guarantisci chì a muntagna pò mantene u pesu di a televisione.

Se vulete mette a vostra televisione nantu à una chimenea di legnu, tenite in mente chì u calore è u fumu pò riduce a vita di l'equipaggiu.I camini di gas più recenti sò menu cuntenuti, ma se ùn utilizate micca una muntagna regulable, ponu causà strain à u collu.

Un'altra cosa da pensà hè a distanza trà a TV è induve site à pusà.Per ottene a più grande qualità d'imaghjini è di sonu, ùn vulete micca esse troppu vicinu o troppu luntanu.Per HDTV convenzionali, un rapportu televisione-distanza di 2: 1 hè cunsigliatu, mentre chì, per HDTV 4K Ultra, un rapportu di 1.5: 1 o 1: 1 hè cunsigliatu.

 

nutizie 111

 

Tipu di muntagna

A scelta di u tipu di muntatura chì avete bisognu dipende da cumu vi vede a TV.Un tipu di muntagna permanente hè una opzione ideale se u vostru TV pò esse muntatu à l'altitudine curretta è ùn avete micca bisognu di accede à l'outlet o i porti TV spessu.I stili di muntagna standard è sottili sò i più simplici per installà, occupanu u minimu spaziu, è sò i più assequibili.

Averete bisognu di un disignu inclinable se a vostra TV serà più altu di 42 inch, cum'è sopra un focu.Puderete cambià l'angolo di vista in su è in giù per ottene a megliu qualità di l'imaghjini.

Infine, un supportu pivotante in movimentu cumpletu si adatta in tutte e direzzione, facendu l'ideale per diversi spazii di seduta è installazioni d'angle.Stu sistema di bracket serà più durable chì l'altri, è sustene u pesu di a televisione in a so pusizioni più allargata senza abbassà.

 

nutizie 112

 

Compatibilità cù VESA

Senza esse troppu tecnicu, tutti i TV anu un mudellu di muntazione cumuni integratu in u spinu di u dispusitivu chì permette à i supporti di muntatura di TV per esse attaccati.L'Associazione Video Electronics Standards (VESA) hà decisu chì mudellu hè u più faciule d'installà è hà u più grande angolo di vista una volta in u locu.

L'Interface Standard VESA nantu à a parte posteriore di a vostra TV deve currisponde à a muntagna chì cumprate.Averete bisognu di misurà a distanza (in millimetri) trà i quattru buchi nantu à u vostru TV, prima orizzontalmente è dopu verticalmente, per stabilisce a dimensione VESA.Eccu i dimensioni cumuni VESA è TV:
✔ 1. 200 x 200 per TV finu à 32 inch
✔ 2. 400 x 400 per TV finu à 60 inch
✔ 3. 600 x 400 per schermi grandi da 70 à 84 inch TV

Dimensione è Pesu di Televisioni

In casu di dubbitu, verificate sempre l'istruzzioni di u fabricatore per vede s'ellu u vostru muru di TV hè cumpatibile cù u so pesu.E specificazioni devenu esse incluse in i documenti chì avete, o pudete cercà infurmazioni nantu à u vostru mudellu nantu à u situ web di u fabricatore.

In generale, a dimensione è u pesu di a televisione vanu in manu.Più grande hè a TV, più pesa.I monti anu una capacità massima di pesu è esse conformi cù una varietà di standard VESA.A muntagna deve facilmente sustene u pesu di a vostra TV, sempre chì u vostru monitor si mette in i limiti specificati.

Sè vo aduprate una installazione fissa, assicuratevi chì a TV hè più larga di a muntagna, altrimente, si stende da i dui lati.Per cumpensà a distanza di u bordu nantu à i TV curvati, pudete avè bisognu di una muntagna specifica, cusì verificate l'istruzzioni di u fabricatore.

Recentemente avemu rispostu à a vostra dumanda "Cumu Installa TV Wall Mount On Drywall".Oghje, s'è vo circate in Google "cumu à dì s'ellu un muru muru s'adatta à u vostru tv", sapete dopu à misurà sti dimensioni.


Tempu di post: Jul-14-2022