• list_banner1

Chì viti di dimensione per muntà una TV Samsung?

I televisori Samsung sò diventati più è più populari annantu à l'anni per via di a so crescente accessibilità è funziunalità.

Tuttavia, anu diventatu assai più grande annantu à l'anni chì a stallazione di una TV Samsung nantu à u vostru muru richiede una cunsiderazione curretta.Spessu si prova à esse un compitu sfida.

Per fà e cose più faciuli per voi, avemu cuncepitu stu articulu per aiutà à capisce cumu si stallanu un TV Samsung.

Fighjemu nantu à a dimensione di i viti chì sò usati per muntà una TV Samsung.Avemu ancu indirizzà i fatturi chì avete bisognu di cunsiderà mentre sceglite i viti.Allora leghjite avanti per sapè più nantu à questu.

Quale dimensione viti per muntà una TV Samsung?

I viti cumuni chì sò tipicamente utilizati per muntà una TV Samsung sò M4x25 mm, M8x40 mm, M6x16 mm, è cusì.Nota chì avemu usatu viti M4 per i TV chì misuranu trà 19 à 22 inch.I viti M6 sò per i TV chì misuranu trà 30 à 40 inch.Nota chì pudete aduprà viti M8 per 43 à 88 inch.

 

nutizie 31

 

In generale, e dimensioni più cumune per i viti per installà una TV Samsung sò M4x25mm, M6x16mm, è M8x40mm.A prima parte di sti dimensioni sò scelti nantu à a dimensione di a TV chì site muntatu.

Sè vo site una TV chì misura da 19 à 22 inch, avete bisognu di viti più chjuchi, à dì i viti M4.È se montate una TV chì misura da 30 à 40 inch, allora avete bisognu di viti M6.

Per d 'altra banda, sè vo site una TV chì misura trà 43 à 88 inch, allora avete bisognu di viti M8.

Samsung TV m8:

I viti M8 sò aduprati per muntà i TV Samsung chì misuranu trà 43 à 88 inch.

I viti stessi misuranu circa 43 à 44 mm longu.Sò abbastanza forti è ponu mantene bè i televisori Samsung più grande.

Samsung 32 TV:

Avete bisognu di una viti M6 per muntà una TV Samsung 32.Queste viti sò soprattuttu aduprate per muntà i televisori Samsung di dimensione media.

65 Samsung TV:

Per muntà una TV Samsung 65, avete bisognu di viti di M8x43mm.Questi bulloni di muntatura sò pensati per i televisori Samsung più grande è seranu ideali per a stallazione di u 65 Samsung TV.

70 Samsung TV:

Per muntà una TV Samsung 70 inch, avete bisognu di una vite M8.Questi viti sò forti è robusti, è sò pensati per muntà i TV Samsung più grande.

TV Samsung 40 inch:

Per muntà una TV Samsung di 40 inch, avete bisognu di una vite chì hè tichjata cum'è una vite M6.

TV Samsung 43 inch:

Per installà una TV Samsung di 43 inch, duvete aduprà una vite M8.

TV Samsung 55 inch:

Per muntà una TV Samsung di 55 inch, avete bisognu di utilizà una vite chì hè tichjata cum'è viti M8.Questi viti sò pensati per mantene a TV più grande.

TV Samsung 75 inch:

Per muntà una TV Samsung 75 inch, avete bisognu di una vite M8.

Samsung TU700D:

A muntagna Samsung TU700D, vi tuccherà à aduprà a taglia viti di M8.Per questa TV, a lunghezza di vite ideale seria 26 mm.Allora a vite chì avete bisognu hè M8x26mm.

2 fattori chì affettanu a dimensione di a vite

Ci sò parechji fatturi chì affettanu a dimensione di a vite chì sò necessarii per muntà una TV.Fighjemu un pocu di i fatturi più prominenti chì affettanu a dimensione di a vite:

Dimensione di a TV:

U tippu di viti chì duvete aduprà per muntà una TV Samsung dependerà largamente da a dimensione di a TV.Sè avete abbastanza infurmazione nantu à a dimensione di a TV, allora serà assai più faciule per voi per muntarà a TV.

A grandezza di a TV avarà un impattu maiò nantu à a dimensione di a vite.Sè vo site una TV chì misura trà 19 à 22 inch, allora avete bisognu di un set di viti marcatu cum'è M4.

È se montate una TV chì misura trà 30 à 40 inch, allora vi tuccherà à circà viti chì sò etichettati cum'è M6.

Per d 'altra banda, sè vo site un televiziu chì misura da 43 à 88 inch, allora avete bisognu di viti marcati M8.

Situazione è altezza di a stallazione di a TV:

Inoltre, avete bisognu di cunsiderà u locu è l'altitudine à quale vulete muntà a TV, è i monti compatibili per quellu mudellu particulari.

Cù sti fattori, voi vi hannu abbastanza infurmazione à sceglie a taglia dritta di viti à muntà u vostru Samsung TV.

Chì tippu di viti per u supportu murale Samsung TV?

Ci hè parechji tipi di viti chì pudete aduprà per installà una TV Samsung.Diversi tipi di viti sò usati per diverse scopi è dimensioni.Fighjemu un ochju à i tipi di viti per u supportu murale di TV Samsung:

viti M4:

I viti M4 sò fatti di azzaru di carbone assai forte.Sti noci sò usati per attaccà superfici metalliche inseme.Sti viti sò generalmente un diametru di filettatura di 4 mm.

Per spiegà u nome, a M significa millimetri, seguita da u diametru di filu.

Dunque a taglia M4 significa una vite chì misura 4 mm di diametru.Pudete aduprà sti viti per muntà TV chì misuranu trà 19 à 22 inch.

viti M6:

I viti M6 misuranu 6 mm di diametru, cum'è avemu spiegatu sopra.Questi viti sò abbastanza forti è ponu mantene corpi più grossi nantu à u muru.

Pudete muntà TV chì misuranu trà 30 à 40 inch cù questi viti.Venenu ancu in diverse lunghezze, cusì pudete sceglie unu secondu a dimensione è u pesu di a TV.

viti M8:

I viti M8 venenu in diametri di 8 mm.Questi viti venenu in diverse lunghezze, cusì pudete sceglie quellu chì si adatta à u vostru mudellu di TV particulare.

Siate assicurati chì sti viti sò pensati per mantene grandi TV nantu à u muru.Pudete muntà TV chì misuranu trà 43 à 88 inch cù questi viti.

Chì dimensioni sò i viti M8?

U nome M8 hè designatu in una manera chì M significa millimetri è 8 rapprisenta u diametru di u vitu.Stu mudellu vale per tutti l'altri tipi di viti di sta categuria, cumprese M4, M6, è più.

AlloraI viti M8 sò di taglia 8 millimetri di diametru longu i so filamenti.Venenu in una varietà di lunghezze.Cusì pudete sceglie qualsiasi viti M8 per u vostru grande Samsung TV, secondu a forza chì avete bisognu.

Cumu installà una TV Samsung?

Per installà una TV Samsung bè, avete bisognu di seguità un inseme di regule bè.Verificate quì sottu per sapè di elli.

Sceglie u locu:

U primu passu hè necessariu di sceglie u locu induve vulete stallà a TV.Assicuratevi chì u locu chì avete sceltu hà un angolo di vista cunvene.

Vi tuccherà à esse attenti à u locu perchè s'è vo finiscinu scegliendu u locu sbagliatu è bisognu di trasfiriri a vostra TV più tardi, allura vi lascià buchi inutili nant'à u muru.

Truvate i studs:

Avà avete bisognu di truvà i studs nantu à u muru.Aduprate un stud finder per questu scopu.Marcate u locu di i studs una volta truvate.

Perforà i fori:

Avà vi tuccherà à marcà è drill qualchi buchi nant'à u muru.Una volta chì avete fattu i buchi necessarii, aghjunghje i supporti di muntatura à u muru.

Attaccà i supporti:

A maiò parte di i TV, ancu s'ellu sò destinati à u muru, venenu cù stand.Allora prima di muntà a TV, assicuratevi di caccià i stands.Hè ora di appiccà i platti di muntatura à a TV.

Muntà a TV:

U TV hè avà prontu à muntà.Allora per u passu finale, vi tuccherà à muntà a TV.Saria megliu se pudete gestisce un pocu aiutu per questu passu cum'è avete bisognu di alzà a TV.È i TV Samsung più grande sò spessu abbastanza pesanti.

Nota chì avete digià attaccatu i supporti di muntatura à u muru è i platti di muntatura à a TV.Allora a vostra TV hè pronta per a stallazione.

Assicuratevi di allineà u supportu di muntatura è i platti di muntatura.Questu pò esse un compitu complicatu, hè per quessa chì vi dumandemu di fà stu passu cù una manu.

Segui l'istruzzioni di u fabricatore quandu site a TV.

Pensieri finali

Ci sò diverse dimensioni di viti per diverse TV Samsung.U fattore maiò à cunsiderà hè a dimensione di a TV.Per i televisori più chjuchi, avete bisognu di una viti M4 mentre per i televisori mediani, i viti M6 basteranu.Per d 'altra banda, per muntà i televisori Samsung più grande avete bisognu di viti M8.


Tempu di post: 15-aug-2022